Het idee. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Luca en Joyce - WaarBenJij.nu Het idee. - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Luca en Joyce - WaarBenJij.nu

Het idee.

Door: debrievenreis

Blijf op de hoogte en volg Luca en Joyce

22 Mei 2012 | Nederland, Leiden

Hallo allemaal!

Ergens in de loop van het afgelopen schooljaar, tijdens een inspirerend uurtje aardrijkskunde, besloten we op vakantie te gaan naar Turkije. Maar, toen we dat thuis meldden, waren de reacties niet zo stimulerend als wij hadden gehoopt.

Toen dachten wij: "Nou, dan zoeken jullie het zelf maar uit!"
Dat bleek eigenlijk best een tof idee te zijn, en we besloten het uit te werken. Dit is het idee:

Een aantal mensen schrijven ons een brief. In die brief staan een bestemming ergens in Europa, en een opdracht op die locatie. Wij openen de eerste brief op de vertrekdatum (10 juli 2012) en dan gaan we erheen. Met de trein. We hebben per besemming drie dagen om de opdracht uit te voeren. Pas daarna mogen we de volgende brief openen. Spannend he?

Na zorgvuldige selectie kwamen op de volgende vijf briefschrijvers uit:
1. De allerliefste ouders van Luca: Fleur en Gé.
2. De andere allerliefste ouders van Joyce: Bas en Mirjam.
3. Onze prettig gestoorde maatjes van school: Inge, Sjoukje, Elke en Noor.
4. De creatieve tante van Luca: Det.
En natuurlijk, niet te vergeten:
5. Onze inspiratiebron en aardrijkskundeleraar: Meneer Mulder.

Wij hopen dat deze mensen ons een onvergetelijke vakantie zullen bezorgen!

Groetjes van ons,
Luca en Joyce

• 09 Juni 2012 - 13:27

Elke:

Tsss... prettig gestoorde maatjes.
    nou ik hoor het al hoor.

En nee ik stalk jullie blog niet, ik lees hem gewoon ;)

Adios