aankondigingsbrief - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Luca en Joyce - WaarBenJij.nu aankondigingsbrief - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Luca en Joyce - WaarBenJij.nu

aankondigingsbrief

Door: debrievenreis

Blijf op de hoogte en volg Luca en Joyce

01 Juni 2012 | Nederland, Leiden

Hallo iedereen die dit leest!

Voor ieder die benieuwd is naar deze reis dachten we dat het leuk zo zijn om dit* te kunnen lezen.

*Dit is de brief die wij als instructie aan de briefschrijvers hebben geschreven. Zie hieronder.

Hallo iedereen,

In de zomervakantie willen wij graag op reis. Wij willen aan jullie vragen om te bepalen waar we heen gaan en wat we daar gaan doen. Dat kunnen jullie doen door ons een brief te schrijven met daarin onze bestemming en een opdracht op die locatie. Die opdracht kan variëren van een dansje doen op een bijzondere plaats tot een speurtocht of een cultureel verantwoord moment.

Er zullen vijf brieven geschreven worden, en wij zullen de eerste brief pas vlak voor vertrek openen. De tweede brief mag pas worden geopend als de opdracht uit de eerste brief is afgerond, enzovoort.

We hebben vijf punten bedacht waar jullie rekening mee zullen moeten houden bij het schrijven van de brief.

1. Alle bestemmingen moeten in verschillende landen zijn. (Zie het bijgevoegde kaartje om te zien in welke landen onze treinkaartjes geldig zijn.)

2. De locatie moet bereikbaar zijn met de trein.

3. De reistijd mag per bestemming niet langer zijn dan 24 uur.

4. De opdracht mag maximaal één hele dag duren en moet gezamenlijk uit te voeren zijn.

5. Wij willen van te voren niets weten over de bestemming of de opdracht.

Jullie begrijpen dat het handig is om onderling te overleggen over de bestemmingen en de volgorde waarin die bezocht zullen worden. Daarom hebben wij alle e-mailadressen bijgevoegd. Luca’s ouders zullen het geheel coördineren, bij hen kan je ook terecht met vragen die niet aan ons gesteld mogen worden.

Naar aanleiding van de volgorde zullen de brieven genummerd worden van 1 tot en met 5.

Als je de brief geschreven hebt, doe je hem in een envelop, die plak je dicht, zet het nummer er op en geef je hem aan één van ons.

Wij zouden alle brieven graag vóór 1 juli 2012 willen hebben.

Veel plezier en succes!

Groetjes, Luca en Joyce

• 09 Juni 2012 - 13:26

Elke:

Hallo! Ik ga ben vanaf nu jullie fan en ik verheug me al op alle foto's van *activiteit* in *land* en natuurlijk op een verslag van *opdracht* in *plaats*

dus.

xxx

• 09 Juni 2012 - 13:36

Karlijn:

Ik ben heel erg benieuwd waar jullie allemaal heen gaan, heel veel plezier alvast :) xxx

• 30 Juni 2012 - 13:19

Mirjam:

Beste brievenschrijvers en brievenreizigers, Joyce heeft de envelop met de opdracht voor de eerste bestemming in handen! Dat wordt vroeg opstaan op 10 juli...
    Groetjes,
    Mirjam en Bas

• 07 Juli 2012 - 14:29

Pappagé:

Fijn dat wij mee kunnen kijken naar jullie avonturen bij jullie eerste reis. En we mogen nog (gedeeltelijk) zeggen waar je heen gaat ook! Wat wil je nog meer als ouder? Heel veel plezier onderweg Joyce en Luca!

Liefdevolle groet,

• 10 Juli 2012 - 15:38

Inge:

Ik hoop dat jullie een goede reis hebben (gehad) naar jullie eerste bestemming. Echt leuk dat we hier jullie verhalen kunnen lezen! Ik ben heel nieuwsgierig naar wat de andere brievenschrijvers voor jullie bedacht hebben. Heel veel plezier!
    xxx